اولین فارغ التحصیلان گروه محیط زیست

فارغ التحصیلی اولین گروه از دانشجویان کارشناسی ارشد گروه محیط زیست دانشگاه علوم و تحقیقات یزد، خانم ها:
عذرا دهقانی، فروغ حسینی
و مرضیه نصیریان
با درجه عالی را تبریک گفته و برای آنها در راه کسب مدارج علمی بالاتر و سایر مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت 14:36 توسط
|
گروه محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامي واحد یــزد (علوم و تحقيقات يزد سابق) در بهمن مـاه سـال 1389 با پـذیرش دانشجـو در مقـطع کارشناسی ارشد بـا گرایش آلودگیـهای محیط زیست فعالیت خود را آغاز نمود و هم اينك در دو مقطع كارشناسي ارشد و دكتري پذیرش دانشجو دارد.