فارغ التحصیلی اولین گروه از دانشجویان کارشناسی ارشد گروه محیط زیست دانشگاه علوم و تحقیقات یزد، خانم ها:

عذرا دهقانی، فروغ حسینی

و مرضیه نصیریان

با درجه عالی را تبریک گفته و برای آنها در راه کسب مدارج علمی بالاتر و سایر مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.