نظر به اعلام اداره آموزش، دانشجویانی که در نیمسال دوم ۹۱-۹۰(ورودیهای ۸۹) درس سمینار را اخذ نموده اند، باید
حداکثر تا تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ نسبت به ارائه سمینار خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت این دانشجویان باید واحد سمینار را مجددا اخذ نمایند.
دانشجویانی که برای ارائه سمینار خود آمادگی دارند،میتوانند با ذکر نام و نام خانوادگی،نام استاد و عنوان سمینار در قسمت "نظرات" جهت هماهنگی زمان ارائه اقدام نمایند. ضمنا دانشجویان میتوانند بصورت حضوری و یا تلفنی آمادگی خود برای ارائه سمینار را به دفتر گروه اعلام نمایند.
نکته(۱): هماهنگی با استاد مربوطه برای حضور در تاریخ اعلام شده در دانشگاه بر عهده خود دانشجویان می باشد.
نکته(۲): دانشجویانی که قصد دفاع دارند باید حداقل سه هفته پیش از تاریخ دفاع، سمینار خود را ارائه نمایند.