اولین فارغ التحصیلان گروه محیط زیست

 

فارغ التحصیلی اولین گروه از دانشجویان کارشناسی ارشد گروه محیط زیست دانشگاه علوم و تحقیقات یزد، خانم ها:

عذرا دهقانی، فروغ حسینی

و مرضیه نصیریان

با درجه عالی را تبریک گفته و برای آنها در راه کسب مدارج علمی بالاتر و سایر مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.

سمینار "توسعه پایدار" در دانشگاه میبد

سمینار توسعه پایدار میبددانشگاه آزاد میبد برگزار میکند:

سمینار "توسعه پایدار،چالشها و راهکارها"

با سخنرانی: دکتر نبی بیدهندی

(رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران)

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ساعت ۸ الی ۱۲

دانشکده منابع طبیعی دانشگاه آزاد میبد

"جشنواره ملی توسعه پایدار" در یزد

جشنواره ملی توسعه پایداربه مناسبت هفته منابع طبیعی دانشگاه یزد برگزار میکند:

"جشنواره ملی توسعه پایدار"

(کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست)

۱۲ الی ۱۶ اسفند ۱۳۹۱

سالن "شهید احمدی روشن" دانشگاه یزد

ساعت بازدید: ۱۱ الی ۱۹

جلسه دفاع پایان نامه گروه محیط زیست

جلسه دفاع گروه محیط زیست

عنوان پایان نامه:

"ارزشیابی سایت دفن بهداشتی پسماندهای شهری با استفاده تلفیقی از مدل های TOPSIS و AHP

(مطالعه موردی: شهر لالی)

دانشجو: فروغ حسینی

استاد راهنما: دکتر مختاری                    استاد داور: دکتر زارعی

زمان: دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ساعت ۱۴

مکان: ساختمان دکتر سلطانی(علوم و تحقیقات) - طبقه چهارم - اتاق کنفرانس(۵۴۰)

*از کلیه دانشجویان گروه محیط زیست برای شرکت در این جلسه دفاع دعوت بعمل می آید*

آخرین فرصت ارائه سمینار(ورودیهای89)

نظر به اعلام اداره آموزش، دانشجویانی که در نیمسال دوم ۹۱-۹۰(ورودیهای ۸۹) درس سمینار را اخذ نموده اند، باید تاریخ ارائه درس سمینارحداکثر تا تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ نسبت به ارائه سمینار خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت این دانشجویان باید واحد سمینار را مجددا اخذ نمایند.

دانشجویانی که برای ارائه سمینار خود آمادگی دارند،میتوانند با ذکر نام و نام خانوادگی،نام استاد و عنوان سمینار در قسمت "نظرات" جهت هماهنگی زمان ارائه اقدام نمایند. ضمنا دانشجویان میتوانند بصورت حضوری و یا تلفنی آمادگی خود برای ارائه سمینار را به دفتر گروه اعلام نمایند.

نکته(۱): هماهنگی با استاد مربوطه برای حضور در تاریخ اعلام شده در دانشگاه بر عهده خود دانشجویان می باشد.

نکته(۲): دانشجویانی که قصد دفاع دارند باید حداقل سه هفته پیش از تاریخ دفاع، سمینار خود را ارائه نمایند.

ارائه درس جبرانی"ارزیابی محیط زیست"

قابل توجه دانشجویان ورودی مهر و بهمن ۹۱:

درس جبرانی "ارزیابی محیط زیست" با مشخصات زیر به لیست دروس ارائه شده ترم جاری اضافه گردیده است.لازم به ذکر است، اخذ این درس تنها برای دانشجویان ورودی ۹۱ که نمره خام آنها در این درس در کنکور کارشناسی ارشد زیر ۳۰ بوده است، الزامی میباشد.

نام درس

ساعت تشکیل کلاس

تاریخ امتحان

نام استاد

ارزیابی محیط زیست

جمعه ها - ساعت ۱۶ الی ۱۸

۱۵/۰۴/۹۲

دکتر مقصودلو

نکته: دانشجویان متقاضی میتوانند در زمان حذف و اضافه (۵ اسفند ۹۱ لغایت ۷ اسفند ۹۱) نسبت به اخذ این درس اقدام نمایند.